Klantenservice
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur. Uiteraard kun je via de contactpagina van onze website of per e-mail altijd vragen en/of opmerkingen doorgeven.
Telefoonnummer: 0416 673 695
E-mailadres: klantenservice@sanderswonen.nl
In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin je bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.
In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin uw bestelling geleverd zal worden. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.
Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat u per dag kunt pinnen, dit kunt u terugvinden bij uw eigen bank. Bij vrijwel alle banken kunt u deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.
Indien u de bestelde meubels al enige tijd hebt en u bent niet tevreden dan kunt u via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met u opnemen voor een gepaste oplossing.
Dit is alleen mogelijk met PIN. Let op het maximale bedrag dat u per dag kunt pinnen, dit kunt u terugvinden bij uw eigen bank. Bij vrijwel alle banken kunt u deze limiet tijdelijk omhoog zetten indien dit nodig is.
In de winkel kunt u met pin of creditcard een aanbetaling doen op uw bestelling.
In de winkel kunt u de kleine accessoires direct contant afrekenen. Meubelen op bestelling heeft PIN en Creditcard de voorkeur. In de winkels is het niet mogelijk om te betalen met biljetten van € 200,- en € 500,-.
Wij vragen een aanbetaling van 25% bij orders in de winkel.
Een bestelling kunt u eenvoudig op twee manieren plaatsen. Online kunt u in een aantal stappen een deel van ons assortiment bestellen. Of laat u helpen door een verkoopadviseur in een van onze twaalf winkels in Nederland.
Dit is afhankelijk van het meubel, een deel van onze collectie is op voorraad en staat binnen 10 werkdagen bij u thuis. Overige producten kan acht tot tien weken duren. In de winkels hebben we altijd een gedeelte met showroomuitverkoop deze meubelen kunnen direct meegenomen worden.
Vanaf het moment van aankoop kunt u uw bestelling volgen op onze website, via de orderstatus. Bij aankoop in de winkel hebben we met u afgesproken wij u bellen, of dat u zelf online een afspraak voor aflevering maakt. Indien u uw e-mailadres heeft achtergelaten, ontvangt u van ons een e-mail waarmee u een datum kunt plannen voor aflevering.
Wij komen de door bestelde producten graag bij u afleveren. Hiervoor rekenen wij een kleine vergoeding van €119,-.
Indien u de bestelde meubels al enige tijd hebt en u bent niet tevreden dan kunt u via de orderstatus op productniveau een melding maken. Wij zullen contact met u opnemen voor een gepaste oplossing.
In de orderstatus staat een tijdsblokken van 3 uur waarin de monteur langs zal komen. Daarnaast sturen wij 2 dagen voor levering een sms op het bij ons bekende nummer met de meest recente gegevens.
Bij aflevering kijkt u samen met de bezorger van de producten of alles naar wens is. Indien dit niet het geval is zal de bezorger foto's nemen en ter plekke contact opnemen met onze service afdeling voor een gepaste oplossing.
Neem contact op met klantenservice@sanderswonen.nl of telefonisch met 0416-673 695
DMG Meubelen BV
Havenweg 30
5145 NJ Waalwijk
Nederland
KVK 64710505
BTW NL 8557.93.119.B.01
E-mail klantenservice@sanderswonen.nl
Telefoon 0416-673695
Goed om te weten
Zo werkt de klantenservice van Sanders Wonen
De klantenservice van Sanders Wonen zorgt voor een goede afhandeling en nazorg bij aankoop van jouw meubelen. Als specialist in service, transport en montage van meubels garandeert onze klantenservice een hoogwaardige dienstverlening. De klantenservice van Sanders Wonen neemt op het moment dat je de showroom uitloopt de touwtjes in handen.
De klantenservice neemt telefonisch contact met je op en bespreekt met jou de gewenste afleverdatum. Daarnaast is onze klantenservice jouw persoonlijke aanspreekpunt bij onverhoopte klachten en biedt klantenservice faciliteiten, waarbij het vinden van een directe oplossing centraal staat.
Contact met Sanders Wonen
Wij begrijpen dat je vragen hebt rondom de keuze, aanschaf en levering van jouw nieuwe meubels. Om je direct antwoord te kunnen geven op veel voorkomende vragen hebben wij de meest gestelde vragen in een overzicht weergegeven. Mocht je na het lezen van de meest gestelde vragen nog een vraag hebben, neem dan gerust contact met ons op!